Serwis?
Mógłbym napisać, że dostarczane przez nas urządzenia się nie psują i w związku z tym serwis nie jest wymagany. Nie do końca jest to prawda i pewnie nikt w takie zapewnienia nie uwierzy. Gwarantujemy serwis do wszystkich dostarczanych sprzętów, ale jest on zorganizowany w różny sposób.
Duże, stacjonarne systemy mikroskopowe wymagają wizyty serwisowej w miejscu instalacji. Zarówno Abberior Instruments jak i Femtonics zapewniają szybki dojazd serwisanta czy to w ramach wykupionego wsparcia serwisowego czy na osobne zlecenie. Na uwagę zasługuje fakt, że pakiety serwisowe są bardzo konkurencyjnie wycenione w porównaniu z liderami rynku mikroskopowego.
Mniejsze systemy takie jak StedyCon czy czytniki mikropłytek odsyłamy do serwisu producenta. Jeśli jest to naprawa gwarancyjna albo awaria wystąpi w kluczowym momencie realizacji projektu zrobimy wszystko, żeby bezpłatnie dostarczyć model zastępczy z puli naszych modeli demo
Nie tylko serwis
Rzadko kiedy nasze urządzenia wymagają faktycznego działania serwisowego – część zagadnień można zdiagnozować i naprawić zdalnie przez internet, czasami trzeba poprawić mocowanie kabelka lub wtyczki lub zainstalować aktualizację oprogramowania i wszystko działa bezproblemowo dalej.
Niektórzy użytkownicy wymagają czegoś szczególnego. Nie mam na myśli płatnych planów serwisowych, ale na przykład kwalifikacje IQ/OQ i ich odnawianie raz do roku. Czytniki Hidex Beta Sense są dostępne z taką opcją i dedykowaną wersją oprogramowania.
Pomagamy też w doborze barwników fluorescencyjnych do konkretnych zastosowań czy optymalizacji procesu barwienia preparatów do obrazowania STED.
Jesteśmy otwarci także na współpracę w projektach jako partner biznesowy wymagany czasami w uzyskaniu dofinansowania.
Jeśli masz jeszcze inne pomysły na wspólne działanie lub wymagasz dodatkowych opcji – daj nam znać – może uda się razem działać.
A może organizujesz konferencję tematycznie związaną z naszymi produktami? Chętnie się na niej zaprezentujemy. Możesz też zaprosić nas na prezentację urządzeń i oferty do swojego Zakładu, Katedry, Instytutu, OBR, Core Facility, itp.
W każdym przypadku możesz do nas pisać na adres: info@iclab.pl
Formularz kontaktowy
Zainteresowała Cię nasza usługa? Napisz do nas!
Jesteś zainteresowany profesjonalnym szkoleniem z obsługi sprzętu?
Nie zwlekaj!
Napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy, a Twoje zapytanie zostanie od razu przekazane do odpowiedniego specjalisty!