Serwis

Serwis?

Mógłbym napisać, że dostarczane przez nas urządzenia się nie psują i w związku z tym serwis nie jest wymagany. Nie do końca jest to prawda i pewnie nikt w takie zapewnienia nie uwierzy. Gwarantujemy serwis do wszystkich dostarczanych sprzętów, ale jest on zorganizowany w różny sposób.

Duże, stacjonarne systemy mikroskopowe wymagają wizyty serwisowej w miejscu instalacji. Zarówno Abberior Instruments jak i Femtonics zapewniają szybki dojazd serwisanta czy to w ramach wykupionego wsparcia serwisowego czy na osobne zlecenie. Na uwagę zasługuje fakt, że pakiety serwisowe są bardzo konkurencyjnie wycenione w porównaniu z liderami rynku mikroskopowego.

Mniejsze systemy takie jak StedyCon czy czytniki mikropłytek odsyłamy do serwisu producenta. Jeśli jest to naprawa gwarancyjna albo awaria wystąpi w kluczowym momencie realizacji projektu zrobimy wszystko, żeby bezpłatnie dostarczyć model zastępczy z puli naszych modeli demo

Nie tylko serwis

Rzadko kiedy nasze urządzenia wymagają faktycznego działania serwisowego – część zagadnień można zdiagnozować i naprawić zdalnie przez internet, czasami trzeba poprawić mocowanie kabelka lub wtyczki lub zainstalować aktualizację oprogramowania i wszystko działa bezproblemowo dalej.

Niektórzy użytkownicy wymagają czegoś szczególnego. Nie mam na myśli płatnych planów serwisowych, ale na przykład kwalifikacje IQ/OQ i ich odnawianie raz do roku. Czytniki Hidex Beta Sense są dostępne z taką opcją i dedykowaną wersją oprogramowania.

Pomagamy też w doborze barwników fluorescencyjnych do konkretnych zastosowań czy optymalizacji procesu barwienia preparatów do obrazowania STED.

Jesteśmy otwarci także na współpracę w projektach jako partner biznesowy wymagany czasami w uzyskaniu dofinansowania.

Jeśli masz jeszcze inne pomysły na wspólne działanie lub wymagasz dodatkowych opcji – daj nam znać – może uda się razem działać.

A może organizujesz konferencję tematycznie związaną z naszymi produktami? Chętnie się na niej zaprezentujemy. Możesz też zaprosić nas na prezentację urządzeń i oferty do swojego Zakładu, Katedry, Instytutu, OBR, Core Facility, itp.

W każdym przypadku możesz do nas pisać na adres: info@iclab.pl

Formularz kontaktowy

Zainteresowała Cię nasza usługa? Napisz do nas!

Jesteś zainteresowany profesjonalnym szkoleniem z obsługi sprzętu?

Nie zwlekaj!
Napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy, a Twoje zapytanie zostanie od razu przekazane do odpowiedniego specjalisty!

info@raytech.pl

12 268 01 09

  • ul. Wyżynna 8H
    30-617 Kraków
  • Pn – Pt: 8:30 – 16:30